10 Aralık 2007 Pazartesi

Cellat'ın Gözlerin'den

Soğuk acımasız...Hatta benim olmadığım kadar acımasız. Aniden Boyun'a vururum ben, acısız, fazla can çektirmeden. Ama Rüzgar; Kalbime vuruyor,acıtıyor ama ben değil. Ben o kadar acımasız değilim, asla...Kurbanlarım ın gözlerinde ilk önce korku oluyor hep ama öldükten sonra; Mutluluk,rahatlık ve ızdıraplar'ın sonu...Gözlerimi kapatamıyorum; Her kapatış bir ızdırap...Kulaklar'ım uğuldamayı duymuyor artık, hissetmiyorum... Kimse hissetmediğimi zannetse de hissediyordum ama artık....

3 yorum:

Laçin dedi ki...

Bura'da esin kaynağım rüyalarım da bir cellat'ın beni öldürmek istemesini ve gözlerinin içine bakmam dır.Etkisinden uzun süre kurtulamamıştım...

yiğitcan dedi ki...

abi kesme işaretini çok gereksiz kullanıyorsun. onun dışında çok güzel yazın. ama bura'da diye birşey yok mesela :)

Not: gerçekten süper ama yazın.

Laçin dedi ki...

Ehm çok teşekür ederim ama işte ne yapayım? Türkçe'mi yeni geliştirmeye başladım,keşke öğrenebileceğim bir kaynak olsa nette.